مقالات

صنایع سنگ گلکسی استونز

فهرست محتوا

صنایع سنگ گلکسی استونز یکی از کارخانجات بزرگ صنعت سنگ است. در ادامه به همکاری اسپارک سافت با این مجموعه می پردازیم:

سنگ از دیرباز در صنایع مختلف در خدمت انسان‌ها بوده و از همان اول مورد توجه بشر قرار گرفته است. تنوع و کیفیت سنگ به دلیل کاربرد های آن در بخش های مختلف معماری و ساختمان سازی بسیار حائز اهمیت است.

نکتۀ مهم در رابطه با صنایع سنگ گلکسی استونز گروپ در اختیار داشتن 11 کارخانه سنگبری با توان تولید ماهانه بیش از 80 هزار متر مربع از محصولات متنوع از قبیل کریستال، مرمریت، تراورتن، لایمستون و دیگر سنگ های طبیعی در ابعاد اسلب و تایل می باشد که می تواند حجم بالای درخواست را در بازار داخلی و جهانی پاسخگو باشد.

نباید فراموش کرد که تولید و تنوع در کنار معرفی صحیح و جامع محصولات می تواند به معرفی و اعتبار یک برند منجر شود، آنچه که اسپارک سافت رقم می زند سهم عظیمی در معرفی برند شما در سراسر ایران و خارج از کشور دارد.

همکاری اسپارک سافت با صنایع سنگ گلکسی استونز گروپ در بخش های زیر بوده است:

1- ایجاد هویت برند

طراحی لوگو، کارت ویزیت و ایجاد رنگ سازمانی از جمله کارهایی است که می تواند به برند هویت دهد و آن را مطرح کند.

2- ساخت کلیپ

ساخت کلیپ از محیط کارخانه و محصولات به آشنایی بهتر مشتری با محصولات و مجموعه کمک می‌ کند.

3- رندر و انیمیشن

داشتن تصور قبلی از سنگ ها در طرح اجرا شده به کمک رندر انجام پذیر است، این کار به مشتری کمک می کند تا طرح و ایده اولیه از محصولات داشته باشد.

4- عکاسی

داشتن عکس واضح و استاندارد از محصولات و کارخانه می تواند اطمینان خاطر بیشتری نسبت به مجموعه و محصولات به مشتری بدهد.

5- کاتالوگ

معرفی محصولات، تصاویر و توضیحات مربوط به آنها در قالب کاتالوگ.

حضور در بازار جهانی نیازمند برندی معتبر در فضای مجازی است ما در اسپارک سافت حضور در این مسیر را برای شما هموار می کنیم.

آخرین مقالات

آرکتایپ برندینگ
مقاله

آرکتایپ برندینگ: راهنمای ساخت شخصیت برند خود

در دنیای امروز، که رقابت میان برندها شدیدتر از همیشه است و بازارها پیچیدگی بیشتری پیدا کرده‌اند، ایجاد ارتباطات عاطفی و معنادار با مشتریان به یکی از عوامل اصلی موفقیت تبدیل شده است. در این میان، آرکتایپ برندینگ به‌عنوان ابزاری مؤثر برای طراحی هویت برند مطرح می‌شود. آرکتایپ‌ها نه تنها

بیشتر بخوانید »
رنگ‌شناسی لوگوها
دسته‌بندی نشده

رنگ‌شناسی لوگوها: تأثیر روانشناسی رنگ‌ها بر ایجاد هویت برند

در صنعت مالی، رنگ‌های آبی و سبز به طور گسترده‌ای برای انتقال حس اعتماد، استحکام و امنیت به کار می‌روند. برندهایی مانند جی پی مورگان، چیس و بانک آمریکا از رنگ آبی در لوگوهای خود استفاده می‌کنند تا حس اطمینان، قدرت و حرفه‌ای بودن را در ذهن مشتریان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید »
روانشناسی رنگ‌ها
دسته‌بندی نشده

روانشناسی رنگ‌ها: تاثیر رنگ‌ها بر احساسات و رفتار انسان

روانشناسی رنگ‌ها یکی از شاخه‌های جذاب و کاربردی علم روانشناسی است که به بررسی اثرات رنگ‌ها بر احساسات، رفتارها و تصمیم‌گیری‌های انسان می‌پردازد. این حوزه علمی در طراحی، بازاریابی، هنر و حتی معماری نقش بسزایی دارد. رنگ‌ها زندگی ما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنند. هر چیزی که در اطراف خود

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *