مقالات

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ درتهران

نمایشگاه بین المللی سنگ در تهران  در طی 4 روز از 17 ام لغایت 20 ام خرداد ماه 1401 هر روزه از ساعت 9 الی 16 برپا و پذیرای متخصصین و خریداران سنگ بود. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه در دو قسمت داخل و خارج سالن بود و اکثر کسانی که در خارج سالن بودند معدن داران کشور بودند که محصولات آن ها کوپ های سنگی بود و داخل سالن اکثر کسانی که سنگ های اسلب و تایل و ماشین آلات وتجهیزات مربوطه در این صنعت را دارا می باشند حضور داشتند .

تیم اسپارک سافت نیز در این نمایشگاه با هدف معرفی  مجموعه های حاضر در صنعت سنگ به تمام جهانیان به وسیله حضور در دنیای دیجیتال و مجازی حضور پیدا کرد.امید به اینکه بتوانیم سنگ ایرانی را به تمام دنیا معرفی کنیم و به رشد اقتصاد این مرزوبوم کمک شایانی کرده باشیم.

نمایشگاه بین المللی سنگ های تزیینی، معدن،ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ایران تهران با محصولات و خدمات بسیار بالا در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی قصد دارد  بهترین سنگ ها و تجهیزات مربوطه را به کل دنیا معرفی گرداند.

در این دوره از نمایشگاه فعالان مرتبط با حوزه صنعت سنگ همچون حوزه اکتشاف، استخراج، بهره برداری معادن سنگ، فعالان حوزه ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، همچنین فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و نشریات و فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند.

 

در زیر گزارش کوتاهی از این نمایشگاه را می توانید مشاهده کنید.