مقالات

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در اصفهان

نمایشگاه بین المللی سنگ در استان اصفهان  در طی 4 روز از 3 ام لغایت 6 ام آذر ماه 1400 هر روزه از ساعت 10 الی 18 برپا و پذیرای متخصصین و خریداران سنگ بود. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سالن امیرکبیر برگزار شد. نمایشگاه در دو قسمت داخل و خارج سالن بود و اکثر کسانی که در خارج سالن بودند معدن داران کشور بودند که محصولات آن ها کوپ های سنگی بود.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 150 گروه از فعالین در حوزه صنعت سنگ از استان های مختلف ایران حضور داشتند. نمایندگانی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات از این نمایشگاه بازدید کردند تا زمینه تبادلات تجاری میان فعالان در حوزه صنعت سنگ را فراهم آوردند.

در این دوره از نمایشگاه فعالان مرتبط با حوزه صنعت سنگ همچون حوزه اکتشاف، استخراج، بهره برداری معادن سنگ، فعالان حوزه ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، همچنین فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و نشریات و فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند.

این نمایشگاه در مقایسه با سال پیش پیشرفت و به روزرسانی چشمگیری داشته است. امید است این نمایشگاه باعث همکاری فعالان حوزه صنعت سنگ در داخل و خارج کشور شود و زمینه ای برای رشد اقتصادی ایران عزیزمان شود.