مقالات

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در اصفهان

فهرست محتوا

نمایشگاه بین المللی سنگ در استان اصفهان  در طی 4 روز از 3 ام لغایت 6 ام آذر ماه 1400 هر روزه از ساعت 10 الی 18 برپا و پذیرای متخصصین و خریداران سنگ بود. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سالن امیرکبیر برگزار شد. نمایشگاه در دو قسمت داخل و خارج سالن بود و اکثر کسانی که در خارج سالن بودند معدن داران کشور بودند که محصولات آن ها کوپ های سنگی بود.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 150 گروه از فعالین در حوزه صنعت سنگ از استان های مختلف ایران حضور داشتند. نمایندگانی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات از این نمایشگاه بازدید کردند تا زمینه تبادلات تجاری میان فعالان در حوزه صنعت سنگ را فراهم آوردند.

در این دوره از نمایشگاه فعالان مرتبط با حوزه صنعت سنگ همچون حوزه اکتشاف، استخراج، بهره برداری معادن سنگ، فعالان حوزه ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، همچنین فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و نشریات و فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند.

این نمایشگاه در مقایسه با سال پیش پیشرفت و به روزرسانی چشمگیری داشته است. امید است این نمایشگاه باعث همکاری فعالان حوزه صنعت سنگ در داخل و خارج کشور شود و زمینه ای برای رشد اقتصادی ایران عزیزمان شود.

آخرین مقالات

آرکتایپ قهرمان
دسته‌بندی نشده

آرکتایپ قهرمان: کشف و به‌کارگیری این الگوی تاثیرگذار در ساخت برند

آرکتایپ قهرمان یکی از تأثیرگذارترین و پرکاربردترین شخصیت‌های روان‌شناختی است که نقش مهمی در ساخت برند و تدوین استراتژی‌های بازاریابی ایفا می‌کند. این الگو به دلیل ویژگی‌های برجسته و توانایی‌اش در برقراری ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان، به‌طور گسترده در طراحی برندها و اجرای کمپین‌های موفق بازاریابی مورد استفاده قرار

بیشتر بخوانید »
آرکتایپ‌ها
مقاله

آرکتایپ‌ها در برندسازی: ایجاد ارتباط عمیق با مشتری

در دنیای رقابتی امروزی، برندسازی دیگر تنها به طراحی یک لوگوی جذاب و انتخاب رنگ‌های هماهنگ محدود نمی‌شود. برای دستیابی به موفقیت و ایجاد جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مشتریان، برندها باید فراتر از تعاملات سطحی رفته و ارتباطاتی عمیق و معنادار برقرار کنند. در این مسیر، استفاده از

بیشتر بخوانید »
رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ
دسته‌بندی نشده

رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ: نقش انتخاب رنگ در هویت‌سازی برند

رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ در طراحی لوگوهای صنعت سنگ یکی از عوامل کلیدی و تأثیرگذار در شکل‌دهی هویت برند و معرفی آن به مخاطبان است. در دنیای رقابتی امروز، به‌ویژه در صنعت سنگ، که برندها به دنبال جلب توجه و اعتماد مشتریان در بازارهای گوناگون هستند، انتخاب رنگ‌های مناسب می‌تواند

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *