مقالات

فروش اینترنتی سنگ

در این مقاله قصد داریم شما را با 7 مرحله کاری خود آشنا کنیم پس با ما همراه باشید:

تا بحال به این فکر کردید چرا نمیتونید سنگ خود را اینترنتی بفروشید؟

اگر خیلی خودمونی به شما بگیم علتش اینه که اعتباری که در انبار، کارخانه، و شوروم خود دارید در فضای مجازی و اینترنت ندارید.

ما در اسپارک سافت یک نقشه راه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید این اعتبار را داخل فضای مجازی و اینترنت هم بدست آورید.

1-هویت برند

در این مرحله ما به شما کمک خواهیم کرد تا برند خود را متناسب با محصولات کارخانه خود داشته باشید. در این مرحله شما می توانید کارت ویزیت، سربرگ، فاکتور، پرچم و … خود را داشته باشید و در طراحی تمام این موارد ما به شما کمک خواهیم کرد.

 2-تولید محتوای تصویری

اگر شما از فضای انبار، کارخانه و شوروم خود عکس و ویدئو بیشتر و با کیفیت تری تولید کنید قطعا اعتماد مخاطب خود را جلب می کنید تا در دنیای مجازی از شما خرید کند. ما در اسپارک سافت با آتلیه تخصصی و نیروی متخصص خود به شما می توانیم کمک کنیم.

3-رندر انیمیشن

اگر مخاطب شما بتواند محصولات سنگی را در محیطی کار شده ببیند انتخاب و خرید سنگ برای او راحت تر می شود و رضایت او از کار نیز بالاتر می رود. نیروی متخصص ما در زمینه معماری به کمک رندرینگ این محیط ها را با زیبایی و تخصص برای شما طراحی می کند.

 4-محتوای متنی

معرفی محصول، خود یکی دیگر از تکنیک های فروش است محصول شما باید به خوبی معرفی شود و ویژگی های آن مطرح شود تا خریدار را به خوبی آگاه کنید.

5-طراحی وب سایت

در دنیای امروز وب سایت هر برند نشان از اصالت و زنده بودن آن برند در فضای مجازی است. تیم طراح وب ما به خوبی می تواند شناسنامه ای از برند و محصولات شما در فضای مجازی به وجود آورد.

6-شبکه های اجتماعی

 فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث اطلاع رسانی بیشتر و بهتر دیده شدن وب سایت شما میشود. استفاده از شبکه های اجتماعی نیازمند طراحی، برنامه ریزی و شناخت کامل است. اسپارک سافت به شما کمک می کند تا در هر شبکه اجتماعی بهترین رفتار را داشته باشید.

7-سئو

به روز بودن وب سایت و اشنایی با فضای مجازی و گوگل به بهتر دیده شدن سایت شما کمک میکند و برترین و به روز ترین محصولاتتان را به شما معرفی خواهد کرد.

8-پشتیبانی

پس از اتمام 7 مرحله بالا تیم ما با آنالیز اطلاعات به شما در شناخت مشتری هایتان کمک می کند و برترین و به روزترین محصولاتتان را به شما معرفی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر از فعالیت های تیم اسپارک سافت به شما پیشنهاد می کنم ویدئو زیر را که توسط مشاوران این مجموعه ارائه شده، مشاهده  کنید.