مقالات

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ درتهران

فهرست محتوا

نمایشگاه بین المللی سنگ در تهران  در طی 4 روز از 17 ام لغایت 20 ام خرداد ماه 1401 هر روزه از ساعت 9 الی 16 برپا و پذیرای متخصصین و خریداران سنگ بود. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه در دو قسمت داخل و خارج سالن بود و اکثر کسانی که در خارج سالن بودند معدن داران کشور بودند که محصولات آن ها کوپ های سنگی بود و داخل سالن اکثر کسانی که سنگ های اسلب و تایل و ماشین آلات وتجهیزات مربوطه در این صنعت را دارا می باشند حضور داشتند .

تیم اسپارک سافت نیز در این نمایشگاه با هدف معرفی  مجموعه های حاضر در صنعت سنگ به تمام جهانیان به وسیله حضور در دنیای دیجیتال و مجازی حضور پیدا کرد.امید به اینکه بتوانیم سنگ ایرانی را به تمام دنیا معرفی کنیم و به رشد اقتصاد این مرزوبوم کمک شایانی کرده باشیم.

نمایشگاه بین المللی سنگ های تزیینی، معدن،ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ایران تهران با محصولات و خدمات بسیار بالا در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی قصد دارد  بهترین سنگ ها و تجهیزات مربوطه را به کل دنیا معرفی گرداند.

در این دوره از نمایشگاه فعالان مرتبط با حوزه صنعت سنگ همچون حوزه اکتشاف، استخراج، بهره برداری معادن سنگ، فعالان حوزه ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، همچنین فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و نشریات و فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند.

در زیر گزارش کوتاهی از این نمایشگاه را می توانید مشاهده کنید.

 

آخرین مقالات

آرکتایپ قهرمان
دسته‌بندی نشده

آرکتایپ قهرمان: کشف و به‌کارگیری این الگوی تاثیرگذار در ساخت برند

آرکتایپ قهرمان یکی از تأثیرگذارترین و پرکاربردترین شخصیت‌های روان‌شناختی است که نقش مهمی در ساخت برند و تدوین استراتژی‌های بازاریابی ایفا می‌کند. این الگو به دلیل ویژگی‌های برجسته و توانایی‌اش در برقراری ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان، به‌طور گسترده در طراحی برندها و اجرای کمپین‌های موفق بازاریابی مورد استفاده قرار

بیشتر بخوانید »
آرکتایپ‌ها
مقاله

آرکتایپ‌ها در برندسازی: ایجاد ارتباط عمیق با مشتری

در دنیای رقابتی امروزی، برندسازی دیگر تنها به طراحی یک لوگوی جذاب و انتخاب رنگ‌های هماهنگ محدود نمی‌شود. برای دستیابی به موفقیت و ایجاد جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مشتریان، برندها باید فراتر از تعاملات سطحی رفته و ارتباطاتی عمیق و معنادار برقرار کنند. در این مسیر، استفاده از

بیشتر بخوانید »
رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ
دسته‌بندی نشده

رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ: نقش انتخاب رنگ در هویت‌سازی برند

رنگ‌شناسی لوگوهای صنعت سنگ در طراحی لوگوهای صنعت سنگ یکی از عوامل کلیدی و تأثیرگذار در شکل‌دهی هویت برند و معرفی آن به مخاطبان است. در دنیای رقابتی امروز، به‌ویژه در صنعت سنگ، که برندها به دنبال جلب توجه و اعتماد مشتریان در بازارهای گوناگون هستند، انتخاب رنگ‌های مناسب می‌تواند

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *