کتابچه دیجیتال مارکتینگ
تهیهشده در آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپارک سافت
۶ فاز دیجیتال مارکتینگ

فاز اول دیجیتال مارکتینگ: تحلیل و تحقیق اولیه
در دنیای امروزی، دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)یکی از موثرترین روشهای جذب مشتری و ایجاد ارتباط با بازار هدف است. این استراتژیها به کسبوکارها این امکان

فاز دوم دیجیتال مارکتینگ: تدوین استراتژی
دیجیتال مارکتینگ به یکی از اساسیترین بخشهای هر کسبوکار در دنیای امروز تبدیل شده است. برای موفقیت در این حوزه، نیاز به استراتژیهای مدون و

فاز سوم دیجیتال مارکتینگ: طراحی و توسعه زیرساختهای دیجیتال
در دنیای دیجیتال امروزی، هر کسب و کاری برای رشد و رقابت موفق نیازمند طراحی و توسعه زیرساختهای دیجیتال است. زیرساخت دیجیتال بهعنوان ستون فقرات

فاز چهارم دیجیتال مارکتینگ: اجرای کمپین ها
در دنیای دیجیتال امروزی، اجرای کمپینهای تبلیغاتی آنلاین یکی از راههای مؤثر برای رشد و موفقیت کسبوکارها به شمار میآید. تبلیغات دیجیتال نه تنها موجب

فاز پنجم دیجیتال مارکتینگ: نظارت و ارزیابی عملکرد
در این بخش، به اهمیت نظارت و ارزیابی عملکرد در دیجیتال مارکتینگ پرداخته خواهد شد. بهطور کلی، به مخاطب توضیح خواهیم داد که چرا ارزیابی

فاز ششم دیجیتال مارکتینگ: نگهداری، توسعه و بهبود مستمر
در دنیای دیجیتال امروزی، استراتژی بهبود مستمر دیجیتال مارکتینگ به یکی از ارکان اصلی موفقیت هر کسبوکاری تبدیل شده است. با تغییرات سریع در فناوری،